Krátce po půl dvanácté vyjela jednotka k dopravní nehodě dvou osobních automobilů, přičemž jeden z nich skončil na boku. První pomoc poskytli svědci nehody. Po našem příjezdu jsme zraněné převzali a pokračovali v předlékačské pomoci
Nehoda byla nahlášena pomocí eCall.
Pokud se stane tak závažná nehoda, že jsou aktivovány airbagy, vyšlou nárazové senzory signál jednotce a ta se propojí s operátory linky 112. Jednak vozidlo ihned odešle soubor dat a zároveň se otevře kanál pro hlasovou komunikaci. I když ale ve vozidle nikdo neodpovídá, dispečer vyšle na místo jednotlivé složky záchranného systému. Informace o tom, že se na té které komunikaci stala nehoda, vzápětí dostávají i pracovníci centra pro řízení dopravy.
Aby se minimalizovaly falešné poplachy, musí jednotka před "zavoláním" dostat signál od minimálně dvou čidel - tedy například z nárazových čidel, senzoru přetížení, od předpínačů bezpečnostních pásů či jednotky airbagů.